Måndag...

Gomorron...
Måndag igen : (
Idag ska jag vara positiv och fixa det som jag har tänkt : )

GRATTIS till mamma och pappa som vann en resa på bingolotto igår...
Va glad jag blir för eran skull...Va roligt för er : )
En resa till OMAN för två...

 

VA FINT......................................

Här är det höst för fullt nu...
Bild från våran trädgård idag:



Räffsan står här ute och väntar på mig : (

En "MYSIG" bild från våran kväll här igår...



Idag åker Anders till England...
Han åker med jobbet och kommer hem
på fredag...
Så nu blir det lite tomt här hemma :(
Kom hem snart : )
Puss på dig...

Nu ska jag ta min kopp kaffe och läsa aftonbladet/expressen här...
Ha en bra dag.
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Anders

Ha en bra vecka där hemma o njut av lite lugn o ro utan mig =).O du drick inte för mycket kaffe nu.....

Syns på fredag igen =)

2009-11-02 @ 11:14:11
Postat av: [email protected]

TACK igen, jag har svårt att fatta riktigt att vi ska få träffa kameler och beduiner m.m

2009-11-02 @ 15:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0