Onsdag...

GÄSP VA JAG ÄR TRÖTT IDAG...
Jo idag är jag riktigt riktigt trött...
Har jobbat hela dan och det har gått jättebra : )
Sen var jag på Blic med Linus...
Och vad hitta jag???
Jo ett par jätte-snygga glasögon : )
Tror jag behöver ett par faktiskt...
Ska boka tid för undersökning så får vi se.....................
Här är dom:



Jag vill se ut som en "mogen" kvinna : )
HA HA HA.............................................................
Nu ska jag duscha och förbereda mig inför morgon dagen...
Imorgon åker vi ju....................
SHOPPING-TUR : )
Jag återkommer imorgon kväll och visar vad jag köpt...
Klart att jag kommer att hitta något, det är jag säker på...
HA DET GOTT NU.
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

tror också att du behöver dom där snygga glasögonen

2009-11-20 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0