Onsdag...

Gomiddag...
Gårdagen blev mycket lyckad...
Jag hade turen att få vara på ett dagis och "vika" som jag trivdes
så himla bra på...
Jättegoa barn OCH underbar personal- dit vill jag tillbaka : )

Kvällen kom min kära syster hit och vi hade lite "MYS"...
Vi åt lite gott och satt och prata och skratta : )
Sen kolla vi på filmen PS I LOVE YOU...
Den var bra men lite sorglig...
Till det blev det godis och popcorn...

Tack Jess för en mysig kväll...
Hoppas det blir fler snart : )
Lite bilder:

 

Nu blir det en KAFFE : )
och en bra tidning...



HA EN BRA DAG...
KRAM JAG...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för en underbar kväll!! ursäkta att inlägget kommer lite sent..men du vet jobb,två små och en mamma som alltid somnar.

Mer såna underbara kvällar med mys med dig syster yster och gott godis du vet verkligen vad jag vill ha...och filmen var jättebra:) kramkram

2009-11-09 @ 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0