Fredagkväll...

Gokväll mina vänner : )
Hoppas allt är bra...
Jag tycker det är skönt med fredag kvällar...
Då kopplar jag av...
Här kommer "lite" bilder av alla jag tog i Turkiet...
Det blev väl lite över 200 bilder...
Men jag tycker ju att det är så kul att ta kort...
Varsegoda:
     

     

Jag har lovat att inte lägga ut bilder på oss själva...
Men här är ett litet smakprov...
Härligt va?
Fast 2 av oss i familjen sitter i luftballongen men ni vet ju inte vem??
Ja inte jag förstårs som är extremt höjdrädd : )
JAG LÄNGTAR TILLBAKA...
Ha en skön fredag kväll...
Va rädda om er...
KRAM JAG.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

va...jag som trodde det var du.. vad underbart det ser ut, nästa år följer jag med Kram mams

2009-10-09 @ 21:29:03
Postat av: AG

Ja, visst var det en underbar vecka som man lever på länge.....Men det hade varit skönt med minst en vecka till i värmen.Så nu får man se fram emot nästa år för då åker vi väl igen,eller?

Och du korten blev jättefina......



/Din sambo

2009-10-10 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0