Kväll...

Hej på er...
Hoppas ni mår bra...
Det blev inte mycket shopping för mig idag i Linköping.
Det blev det här:

 

Ljus och servetter köper jag alltid på Ikea-det är bara så : )
Tvål och ballerina pepparkakor på Rusta...
Dom såg så goda ut...
Linus fick köpa lite saker till sitt rum och lite annat smått
o gott...
Vi var och åt thai-buffe oxå- jag är fortfarande mätt...

Har druckit för lite kaffe idag känner jag...
Jag blir trött och får ont i huvet...
Det blev lite stressigt imorse så då hann jag inte mitt vanliga
morgon kaffe och det är INTE bra : (

Så nu blir det:



Nej inte riktigt så illa men nästan : )
Ha en skön kväll och va rädda om er.
KRAM JAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0