Kväll...

Halloj...
Idag har det varit så tråkigt väder...
Regn och mulet hela dagen : (



Jag blir så trött och lite lessen inombords...
Jag är ju en sommar människa...Jag vill ha SOL OCH VÄRME
OCH LJUS...Då mår jag så mycket bättre inom mig...
Fast jag kan längta efter massor med SNÖ : )
Men nu till idag igen-jag var på stan men hitta inga snygga kläder
på nya Vero Moda : (
Inget som passar mig-trist : (
Men titta vad jag hitta istället............................



En medicin-låda på apoteket...
Den var så fin tycker jag...
Den är så snygg så den kan stå framme på bänken-
eller hur?
Och Kan Jang är ett måste att ha hemma,så fort man känner sig lite
hängig så tar man en "hutt"...Kanon.

Och kolla här:


Japp i helgen kanske jag blir miljonär...
Jag har spelat både lotto och keno...
Önska mig Lycka Till : )

Ha en skön kväll och va rädda om er.
KRAM JAG.


Kommentarer
Postat av: [email protected] mede

fin låda kan jang hick hick LYCKA TILL med miljonandet Tack för fikat KRAM mams

2009-10-22 @ 20:37:52
Postat av: Anonym

Lycka till:)

2009-10-25 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0