Måndag...

Hej mina vänner...
Och ni andra : )
Jag tycker ju inte om måndagar men idag har det varit ganska
bra faktiskt...
Jag har städat : )
Och det tycker ju jag är KUL...


Igår när jag tog höstkorten i trädgården så hitta jag även dom här:

Foto:Helene

Foto:Helene

Fina sommarblommor ute i vårat land...

Och hit längtar jag:
Turkiet...
Ps.Två av oss i familjen sitter i den röda luftballongen på kortet...

Foto:Helene

Mina fötter i den i den varma sanden på kleopatra-stranden i
TURKIET...
Foto:Helene

Ha ha...Fina va?
Jag kan fortfarande känna känslan : )
Ha en bra dag...
Va rädda om er.
KRAM JAG.



Kommentarer
Postat av: Sofie i Alanya

Fina bilder du lagt in i bloggen. Trevligt =) Ha de så bra

2009-10-19 @ 21:49:28
URL: http://metrobloggen.se/sees

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0