Måndag...


Gomorron...
Sitter här med en kopp kaffe och längtar efter ett jobb : (
Ibland känner man sig ganska ensam...
Tänker på vänner idag...
Hur tycker du att en bra vän ska va?
Jag tycker att ÄRLIGHET och att finnas där när man BEHÖVER är det viktigaste...
Jag vet vilka mina vänner är...
Jag saknar er : )
Jag var ju hos Katrin innan vi åkte till Turkiet (jag o några andra som brukar ses)
Ska bjuda tillbaka på en liten tjejkväll - lite god mat och ett glas vin...
Kanske nästa vecka...
Och du Jess - vi måste se ps.i love you snart...
Och DIG som jag senast såg i bröllopsklänning vill jag oxå ses med snart : )
Och Anki-en kopp kaffe snart va? : )
Och Jenny X 2 måste jag bjuda hit : )
Ev suss-ullared????
ÅH va kul nu har jag något att längta till...
Vi ses snart va?
Ha en bra dag.
KRAM JAG.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Hoppas du haft en bra dag, själv har jag vart trött & seeg på jobbet. Antar att jag är JennyX2, jag kommer gärna på fika;) Kramar

2009-10-05 @ 16:40:11
Postat av: Pillan

Går du på många bröllop eller menar du mig? ;-)

JA! jag vill oxå ses... Hoppas du fick mitt sms i morse. KramenOm!

2009-10-06 @ 12:00:39
Postat av: Jessica

VI MÅSTE HA MYSKVÄLL SNART!!LÄNGTAR EFTER DIG KÄRA SYSTER:)

2009-10-09 @ 05:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0