Onsdag kväll...

Gokväll...
Min dag har varit bra...
Har varit hos Susanne på en kaffe och god kaka : )
Och lite småprat om allt möjligt...
Sen har jag hämtat min systers barn på dagis och varit barnvakt
på eftermiddagen...Vi hade såååå mysigt.
Plocka löv, kurragömma, film, popcorn...
Jag hade "hjälp" av Linus som oxå var med...
Barnen gillar honom- han är ju så snäll och go : )

Ibland blir man bara så glad i hjärtat...
Det stod ett brev vid min dator när jag kom hem...



Ett brev från Sandra...
Säger inte vad hon skrev men jag blev glad och rörd...
Mina tårkanaler är ju VÄLDIGT känsliga ibland : )
Och i brevet var det med en liten choklad-
"du är söt som choklad"- gulligt va??

TACK gumman-jag blev GLAD.

Nu är det läggdags för mig-GÄSP...
Kram och gonatt/JAG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0