Onsdag...

Gomorron ni som läser det här...
Eller gokväll om ni kommer in senare : )
Jag funderar på om vi skulle gå på bio i helgen...
Skulle vilja se "flickan som lekte med elden".
Har ju sett "män som hatar kvinnor" och den var bra.
Men vi får se,det är ju bara onsdag än så länge...
Och ibland kan det vara skönt när fredag kvällen kommer
att bara krypa upp i ett soffhörn med ett glas rött vin och bara va...
Kolla vad jag hitta...

Vilken rolig skylt...
Finns den på "riktigt" nånstans...
Jag skulle nog mest se upp för den tjuriga kärringen : )
Ska lägga upp lite bilder från
Turkiet ikväll...
Ni måste ju se vad bra vi har haft det och hur fint det är där...
Turkiet kan jag varmt rekomendera för er som vill till ett varmt och
fint land...
KRAMIS jag.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

finns det inte nån skylt med arga gubbar tack för mysstunden idag Kram mams

2009-10-07 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0