Söndag...

Hej mina vänner : )
Idag har jag varit i kyrkan.
Ja ni läste rätt : )
Har sjungit, bett bön och tagit nattvarden...
Ja det är sant...
Och det känns bra...
Men den egentliga orsaken var att min syster dotter LOVA
sjöng med i barn kören...
Jag var bjuden av henne och dom sjöng så otroligt fint
att jag fick gåshud och en liten tår i ögat...
Tack Lova för fin sång...
Jag tycker om att gå i kyrkan- det ger mig ett lugn inombords...



Nu vill jag visa vad jag köpte i våran nya lilla butik som öppnat
här i Motala-"josefinas rum"...
Visst är den fin...



Så söt tycker jag...Den fick en plats i våran hall...



Ha en bra dag...Nu ska jag dricka caffe latte...
KRAM KRAM...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå, vilket fint hjärta du hittat:) Kramar

2009-10-11 @ 17:33:37
Postat av: Jenny

Åå, vilket fint hjärta du hittat:) Kramar

2009-10-11 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0