Torsdag kväll...

Gokväll...               
Dagen har varit lugn och skön...               
Jag behövde ha en sån dag idag : )
Nu ikväll var jag inbjuden till ITRIIM... 



Det var en bra kväll...
Positivt var att jag fick ryggmassage och vi fick prova på
lite goda ostar och kex och choklad...
Hade lite utställningar med smink, BH, smycken, josefinas rum m.m.

Nu till det negativa : (
Jag gjorde ett kroppstest med all fakta om min kropp...
BMI FETT VIKT...
Vad jag väger och framför allt vad jag ska väga : (
Ja men det var ju det jag visste egentligen...
Jag rör på mig för lite och jag slarvar för mycket med maten...
Nu har jag fått en GRATIS prova på- månad...
Återkommer senare hur det går- jag lovar...

Jess och jag hade en liten mysig stund på stan...
Nu sitter jag här själv i mörkret och väntar på att mina barn snart
ska komma hem...
Jag kan INTE somna innan : (
Jag är alldeles för mycket hönsmamma...
Kan det gå över undrar jag ???????????????????????
Eller ska jag jämt vara sån : )

Men sov gott mina nära och kära...
                                                                           Ses imorgon igen...
                                                                           KRAM JAG...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0