Fredag...

Hej alla som läser det här !!!!!

Idag har jag ingen bra dag : /
Känner mig orolig och lite lessen faktiskt...
Orolig är jag för jag måste ta ett beslut idag om en sak...
Och vad vet man är rätt ?????
Man måste väl prova först innan man vet...eller...
Just nu har jag så dåligt självförtroende...
Klarar jag det ???
Fixar jag det ???
Men man måste väl kanske prova för att se !!!!!

Jag skulle behöva ha nån som går brevid mig hela tiden
och viskar i mitt öra:
*KOM IGEN Helene...Du fixar det här*

Nåja...
Nu ska jag vara lite positiv...
Lite nya grejer som jag köpt och som luktar så gott...
Läppsylet är jag helt beroende av just nu...



Snyggt är det ju oxå : )
Nu är det ju inte utsidan som räknas utan det som är i det...
Men ändå : )



Lite nytt nagellack...
Så himla fin färg...
Depend nr: 167

Jag önskar er alla en skön valborgsmässoafton : )
KRAM JAG !!!!!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

trodde det var krämen...men sen såg jag..nya trädg.möbler, vad roligt Ha en trevlig Valborg mams

2010-04-30 @ 12:45:47
Postat av: Jenny

Tack:) Jag är jätte nöjd! Hoppas du mår bättre idag. Kramar Jenny

2010-05-01 @ 11:05:46
Postat av: Anonym

Fina saker du har köpt : )

2010-05-02 @ 14:10:13
Postat av: Cissi

Såklart du fixar det (vad det nu är), med envishet kommer man långt ;)



Hoppas din dag har varit bra?!

Äntligen maj och förhoppningvis vår nu på riktigt :)'



Kram Cissi

2010-05-03 @ 23:06:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0