Måndag...

Goförmiddag !!!!!
Solen skiner idag, det är härligt...
Idag börjar jag med varannandags-dieten !!!!!
Undra om den funkar ???
Ska prova i 2 veckor nu och verkligen gå in för det...
Så nu har jag ätit 2 fullkorns knäcke med skinka och
mini-keso på = gott...
Till lunch och kvällsmat blir det en naturdiet-drink...

Var i affären och ladda hem lite igår:



GOTT VA !!!!!
Imorgon äter jag som vanligt igen men helst då inget fika och godis...
Vill ju kunna gå i bikini i SOMMAR : )
Så kör man så varannandag...

På torsdag ska jag till frissan och göra ljusa slingor i håret !!!!!
Ska bli skönt för nu känns det tråkigt : (

Är det någon som vet hur man lägger in en bild på sig själv uppe
i ena hörnet ?????
Jag kan inte och det är ju lite kul att ha ett ansikte på den man skriver
till...

Nu ska jag till min vän Susanne på en fika...BARA 1 KOPP KAFFE...

Ha en bra dag alla ni därute : )
KRAM JAG.


Kommentarer
Postat av: Ida

Är de "Naturdiet" goda? :)

2010-04-19 @ 11:14:17
URL: http://winterberry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kämpa på:) På fredag kan jag inte, men alla andra dagar är jag ledig;) Kramar

2010-04-19 @ 14:23:05
Postat av: [email protected]

lycka till gumman...nu är det vår (vackra små blommor ) kram mams

2010-04-19 @ 18:35:50
Postat av: Cissi

Varannna dag? Spännande och se om de funkar!?

Kanske är något man skulle våga sig på isånnafall, om det funkar/ger resultat!?

Vill också kunna gå i bikini i sommar och tiden går fortare än man annar...

Tråkigt att du blev arbetslös men jag håller tummarna för att du hittar ett nyttt jobb snart!

Jag jobbar i en telefonväxel, vet inte än vad jag vill bli när jag blir "stor" ;)



Ha en bra dag!

Kram

2010-04-20 @ 07:26:45
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0