Måndag...

Gokväll...
Vilket härligt väder vi har haft idag...
Man blir ju bara så himla GLAD : )
Idag har jag haft en riktig *fixardag*.

I fredags hämta jag det här:



Det blev några bra saker...
Men allt kom inte nu...

Sommartäcke med kuddar till...
Tyget är ju så gulligt : )



Jag fick mina skor som jag blev hel-nöjd med : )
Så himla sköna och snygga...



JA det är jag på bilden med nya skorna : )
Och nya tunikan...
Så himla snygg och skön och jätte-fin...

HÄR ÄR JAG:



JA lite iallafall : )

Hoppas eran helg har varit bra !!!!!
Det har min...
Men den går alldeles för fort...

Ha en fortsatt skön kväll...
*ses snart igen*

KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina skor&tunikan gillade jag skarpt :)



Hoppas du lyckas få in en bild m.m.



Ha en bra dag!

Kram Cissi

2010-04-27 @ 07:33:20
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fina grejer du handlat! Jag borde med köpa ett par nya vita skor.. Mina är så smutsiga & fula. Ha en toppen Tisdag! Kramar

2010-04-27 @ 08:03:10
Postat av: [email protected]

vilken snygging....

2010-04-27 @ 19:00:36
Postat av: Helene

TACK ALLA : )

2010-04-27 @ 19:24:50
Postat av: Jenny

Yes, vi försöker klämma in Fredag tycker jag :) Kram

2010-04-28 @ 08:17:13
Postat av: anna

Tjusiga täcken o skor!

Den där varannandag dieten kanske man skulle ge sig på så man slipper ligga i vassen i år igen ;)

2010-04-28 @ 17:27:08
URL: http://annasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0