Onsdag...

HALLOJ allesamman !!!!!
Nu börjar jag bli lite piggare...
Kan det vara det härliga vädret som gör sitt !!!!!
Igår var mamma här på frukost-fika och sen tog vi en
lång-promenad runt hela råssnäs-udden : )
Vi såg första tussilagon, vitsippor och blåsippor...
Det var så fint !!!!!







Efter det åkte vi ut till stugan och satt i solen och åt mat...
Tack mamma för en mysig dag...

Nu är VÅREN äntligen här !!!!!

Idag ska jag och Annica ta en lunch/fika på stan och gå på nån
rekryterings-mässa på arbetsförmedlingen : /
Får se vad det är för nåt...
Har ingen aning...
Men man kan ju bara hoppas att det är nåt bra...

I eftermiddag ska jag nog träffa syster och hennes barn och
vara ute i solen och mysa : )

Ha en jättebra dag i solen...
OCH va rädd om DIG !!!!!

KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad mysigt!

Kvalitetstid med när och kära är aldrig fel :)



Äntligen vår, trots att jag bara har sett Tussilago än så länge.

Hoppas du får en bra och solig dag!

Kram

2010-04-14 @ 14:18:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Linus

fina bilder

2010-04-14 @ 15:05:53
Postat av: [email protected]

ja, visst var det härligt..nu är det vår kram mamma

2010-04-14 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0