Onsdag...

Hallojsan : )
Undrar ni oxå var solen och värmen tagit vägen ?????
SNÄLLA kom tillbaka snart...
Helst på FREDAG då vi ska hämta våra nya utemöbler som vi
var och beställde idag : )
Åh va kul...

'

Första maskrosen i våran trädgård...
Dom är ju så fina egentligen...
Vem har sagt att det är *ogräs*...

Har jag sagt att vi har en inneboende från TYSKLAND som bor hos
oss hela den här veckan : /
En jätte-gullig tjej...
Min dotter (Sandra) och hennes klass var i Tyskland i höstas
och bodde hos olika familjer, dom var med i skolan och var på
olika studiebesök...
OCH nu har dom kommit hit och bor hos olika familjer och hittar
på massa kul : ) : ) : )



I våran trädgård !!!!!

Imorgon ska jag in till stan och beställa student-skylt...
Vet ni hur mycket det finns att välja på.............................................
Och jag som har så svårt att välja : /
Jag ska ta den jag känner för direkt...

Nu blir det lasagne och god sallad här...
Ha en skön kväll...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj har maskrosorna kommit allra redan nu går det undan i naturen. / Mia

2010-04-29 @ 08:19:39
URL: http://www.kamraterna7574.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0