Onsdag...

Gokväll...
Har haft en TRÖTT-DAG idag...
Men framåt eftermiddagen "tina" jag upp : )
Attans vad jobbigt det är att ha denna trött-känsla i kroppen
hela tiden : (
Hoppas den släpper snart...

Min bästa tunika från Vero Moda tvätta jag igår för första gången
och när jag skulle hänga upp den var det 3 stora hål i tyget : (
Var inne och fråga vad det var för fel...
Det måste vara tyget men nu har dom beställt en ny från Linköping : )

Lite nytt från H&M idag oxå...
Vissa saker bara måste man ju ha...
Nu har jag HÅR-FRIA ben igen och det är så skönt...
Nysmörjda med en lotion som lukta underbart gott...
Kan jag rekomendera verkligen : )



Torr-schampoo från H&M kan jag oxå rekomendera för er som får "fett"
hår efter 1 dag...Bara spraya i och håret blir fint igen : )
KANON...
H&M : s egen mascara för 49.90 är superbra...
Varför köpa för över hundra lappen när det finns lika bra !!!!!

Tycker ju jag...men ALLA tycker olika : )

Nu är det inte mycket snö kvar och det är skönt...
Jag vill ha SOL OCH VÄRME...
OCH VÅR : )

Ha en fortsatt skön kväll.
KRAM JAG <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Här är nästan all snö borta, riktigt skönt att det äntligen är vår :)

2010-04-08 @ 12:23:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja jag borde väl oxå snygga till benen har fortfarande vinterpälsen kvar...bra tips!!

2010-04-09 @ 07:12:29
Postat av: Cissi

sv: Jag vet inte hur jag hittade hit, igenom en annan blogg kan jag tänka mig :)



Hoppas du får en bra dag och trevlig helg!

2010-04-09 @ 07:17:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0