Skärtorsdagen...

Halloj...
Igår följde jag med Sandra till Linköping...
Jag behövde hitta på nåt och rensa mina tankar !!!!!
Vi hade så mysigt...
Jag var "bara med" ...MEN jag hitta lite till mig oxå faktiskt...

En röd - vit randig top från H&M
Ett vitt linne från H&M
Och en fin tunika från Indiska...
TACK Sandra för att du pusha mig att ha lite FÄRG...



Och så fick vi ett SMS om att vi hade ett H&M paket att hämta och det
var vi och hämta när vi kom hem...

Kläder till barnen och mig och för en gångs skull så ska jag behålla
ALLT jag beställde till mig...
Annars brukar det bli retur på det mesta !!!!!

2 färggranna toppar till sommaren
En grön tunika
En randig topp
En randig väska
En randig scarves



Jag är jätte-nöjd...
Och TACK Sandra för att jag fick följa med dig till Linköping <3

Ha en jättebra dag mina vänner...
KRAM JAG...




Kommentarer
Postat av: linusenYEH!

påsklov !!:D

2010-04-01 @ 17:53:32
Postat av: Jenny

Snygga kläder du shoppat! :) Ha en mysig påsk! Kramar

2010-04-01 @ 18:38:18
Postat av: Sandra

Tack själv mamma! du kommer bli jättesnygg i den hallonröda :D

2010-04-01 @ 22:22:30
Postat av: Jessica

Snyggt! jag vill oxå shoppa........

2010-04-02 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0