Sköna fredag : )

Halloj !!!!!
Jaha vart har den här veckan tagit vägen ??
Vad fort det går...
Fredag igen : )
SKÖNA FREDAG...
Vet inte vad det är med fredagar,men dom är ju så
himla sköna och avkopplande !!

Idag har jag varit hos min granne och vän Annica och suttit på hennes
inglasade altan och pratat och pratat...I 3 timmar...
Men HALLÅ 3 timmar...
Men sen blev det fart på mig:
*Dammsugit hela huset
*Torkat golv
*Tvättat 2 maskiner
*Rensat tidningshögen...................

Men nu är jag klar : )

Belöning: Sitta här en stund med en kopp kaffe : )

Igår blev det slingor hos frissan och en långpromenad med
mamma...

Mitt hår:



Nå...vad tycker ni ??

Min nya vår-jacka:



Jag är hel-nöjd !!!!!

Ikväll blir det nya Wallander-filmen och lite god mat
och ett ( eller två ) glas rött vin : )


Ja det önskar jag er ALLA...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!! Jodå det gick bra hos tandläkaren. Skönt att gå till frissan & bli fin i håret:) Jag ska dit nästa vecka, gött! Ha en mysig Lördag! Kramar

2010-04-24 @ 07:52:05
Postat av: Cissi

Ibland går tiden fort och speciellt med vissa människor som man kan prata om allt och inget med ;)



Jätte fin i håret!

Och kul att få ett "ansikte" på dig :)

Har du barn? (behöver inte svara, bara lite nyfiken, hihi).



Hoppas du får en bra dag med sooool :)

Själv ska jag jobba.



Kram

2010-04-26 @ 09:26:45
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Glömde svara på vad jag tyckte om Wallander filmen...om du inte har sett den så har inte missat något :S (tycker jag)

Hoppas du har haft en bra helg också!?

2010-04-26 @ 09:28:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0