Tisdag...

Pust Pust...
Hur ska detta sluta??
Idag börja jag med soppan...
Känner mig mätt men är så sugen på allt möjligt gott...
Men jag får inte...Jag måste försöka ge det här en chans nu...
Imorse koka jag det här:



Jag måste ju äta upp det här innan jag ger upp ju...

Idag har jag träffat min vän Jenny (jobbkompis) från Expert...
Vi var på ströget och fika...
Hon åt bakad potatis med SKAGENRÖRA=MUMS...
Jag åt ett äpple och en kaffe : (
Vi åkte till återvinningen efteråt och då köpte jag dom här:



Fina fat från RÖRSTRAND-20 kronor styck...
Så fina tycker jag...

Har tagit en promenad och det var skönt...
Snart ska Sandra och jag åka och sola...

Ha en skön kväll...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

håller tummarna...

2010-02-09 @ 21:31:35
Postat av: Jenny

Jätte fint porslin du fynda tycker jag :) Kram

2010-02-10 @ 07:03:48
Postat av: Helene

Till Jenny...

Jag är helnöjd : )

2010-02-10 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0