Fredag...

Halloj...
Nu sitter jag här med en kopp kaffe och njuter av lugnet...
Ser snöflingor som faller utanför fönstret...
Lite mysigt är det allt : )
Men JAG måste bestämma mig IDAG...
Om soffan...
Jag har beslutsångest och är en riktig velmaja...
Jag vet...
Men jag vill ju ha den så vad håller jag på med?????
Så nu ska jag fixa här och göra mig iordning och åka
in till Linköping IGEN och kolla på den : )
Ska ta en lunch med Sandra oxå som har praktik på
Lagerhaus...
Och köpa tyg på Ikea : )

Hoppas NI får en mysig fredag...Va rädda om er <3



Japp det gör jag...
KRAM JAG...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för att du tappade mig i snön! haha

2010-01-29 @ 19:38:07
Postat av: Jenny

Jaa den har växt lite sen du såg den sist:) Tack desamma! Vart det något soffköp sen då? Kramar

2010-01-29 @ 19:57:54
Postat av: AG

Hoppas du blir nöjd med "soffan".....

2010-02-01 @ 12:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0