Måndag...

Halloj mina kära : )
Dagen har spenderats med min bästa och underbara syster : )
Vi åkte till Linköping tidigt på morgonen och gjorde mindre
roliga saker först : (
Men sen blev det så mysigt och roligt...
Inte alla dagar man kan köpa kaffe och te för 1 krona styck...
Vi har skrattat åt allt idag...
Lampor med hål i och väskor som försvinner : )
Ja Ja...
Åt god tacos på Ikano huset (TACK JESS)
Sen blev det en liten fika till på Ikea...



Gottis : )
Och jag handla på fyndhörnan...
Visar nästa gång mitt fynd...
Nu ska jag jobba resten av veckan och jag vet att
det blir långa dagar...
SÅ jag kommer tillbaka till helgen här och berättar
om MIN vecka...
Hoppas DIN blir bra : )
KRAM JAG...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv det var så trevligt!!! jag har ett stort smile just nu det var så roliga saker som hände...sitter och garvar!!!! och åter igen tack för att du var med mig igår det betydde så mycket för mig. Ha en skön vecka kram JESS

2010-01-19 @ 08:48:44
Postat av: Jenny

Kul me lite shopping:) Vi tänke oxå äta tacos på Ikano när vi var där men vi hann inte med det. Får bli nästa gång :)

2010-01-19 @ 15:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0