Nytt år : )

Jag önskar alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR...
Ta hand om varandra
krama varandra
tyck om varandra
OCH
framförallt va rädda om varandra : )

Nu är det ett nytt år med nya möjligheter för alla...

Mitt år firades in med mina nära och kära...
En väldigt trevlig kväll : )
Mycket värme och mys...

God tårta...

Fina blommor...Tack...

SKÅL...

Härligt kallt ute...

Jag har läst en sån rolig och bra bok...
Man måste ha kännt av 40-års krisen
för att förstå vad
boken handlar om : )
JA den stämmer så otroligt bra på
många olika sätt...



En bok för tjejer...
Med HUMOR : )
Ha ha...

Ha det gott alla nära och kära.
Ses snart igen...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack desamma! Jaa vi får höras av när vi kan båda två:) Kram

2010-01-02 @ 13:52:11
Postat av: [email protected]

det var såååå trevligt på Nyårsafton ! ses snart igen kram mams

2010-01-02 @ 14:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0