Söndag...

Halloj...
NU är jag tillbaka : )
Den här veckan har det hänt mycket på...
Både bra och mindre bra...
Jag börjar med det BRAIGA : )
Jobbat massor med dom bästa man kan jobba med...
Vänner för livet : )
Fått så mycket beröm för ALLT : )
Jag har haft träningsvärk i magen av allt skratt på jobbet...
Och hemma oxå såklart...
Nu det tråkiga...



Jag var såååå himla nära ett jobb på mitt bästa ställe...
Men istället så fick vi ett tråkigt besked : (
Mitt ställe ska stängas igen helt och hela labbet ska
flyttas till Norrköping...
Ja det är sant...
Men jag tar med massor av:

*Erfarenhet
*Bästa kill-vänner
*Roliga minnen
*Goda luncher
*Pressbyrånfika
och mycket mycket mer...

Vi har sagt det hela veckan...
VI HAR NOG HAFT FÖR ROLIGT PÅ JOBBET : )
Ja det har vi verkligen haft...

Nu är det bara att gå vidare...
Idag har vi varit och firat pappa och haft julgransplundring
hos mamma och pappa...
Och syster med familj...
Väldigt mysigt med god mat och fika och sång och dans och godis : )
Tack för en mysig eftermiddag hos er...

Den här veckan VILL jag träffa mina vänner som jag inte
har hunnit med på sista tiden...
JAG HÖR AV MIG TILL ER...JAG LOVAR : )



Bild från "STUGAN"...

Ja just det...Jag glömde...Mitt/mina FYND på Ikea i måndags:



2 fotpallar...200 kronor styck...BRA VA?
Ha en skön söndag kväll...
Ses snart igen...
KRAM JAG.


Kommentarer
Postat av: bitte

tråkigt med jobb situationen.... håller tummarna för att det dyker upp nåt annat. snygga pallar... Tack själv för idag Kram mams

2010-01-24 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0