Lördag...

Gomiddag...
Ja jag har ju precis ätit frukost här men ändå !!!!!
Igår var jag en sväng på stan och då gick jag in på
VERO MODA...Jag tycker att dom hade fått in mycket fint nu...



Jag köpte den här:



En tunika...Den är blå/vit randig...Jättefin var den på...Med bara tights till...

Såg ni LETS DANCE??
Mina favoriter är kvar...Hoppas Mattias och Claudia står i finalen...
Dom är helt klart BÄST...

Idag blir det läxläsning med Linus... Människokroppen- stort prov på måndag...

Kvällen blir det melodifestivalen...
Spännande...
Mycket bra låtar och artister : )

Här kommer SOFFAN:



JAG BARA ÄLSKAR DEN : )
Jag är sååååå NÖJD <3

Ha en härlig LÖRDAG...
Kram på er...

KRAM JAG...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev så fint.

Ha en bra dag : )

kram

2010-03-13 @ 14:40:07
Postat av: Jenny

Snygg soffa! Likadan färg som våran:) Ha en bra Söndag! Kramar

2010-03-14 @ 07:35:42
Postat av: Jessica

Det blev jättefint! och snygg soffa:) kul och förnya till våren jag vill köpa nya gardiner till köket och piffa upp lite får väl se om jag hittar något!! Ha en skön söndag kramisar Jess

2010-03-14 @ 10:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0