Lördag...

Gokväll...
Här sitter jag och skriver nu : )
Brevid kollar "mannen" på hockey...
Hoppas på att vi ska se en film efteråt : )
MÅL...Nu blev han glad : )

Jag gillar det inte...Hockey alltså...
Men vi har hällt upp vin och myser lite...
Dagen har spenderats i Örebro köpcenter...
Vi shoppa lite...Jag väldigt LITE men barnen desto MER : )



Underlägg från Lagerhaus och cocos bollar från Ikea...
Vi luncha även på Ikea...Gott var det : )



Den här köpte jag på Mique igår som jag har satt upp i köket...
Och det här hjärtat som ligger på bordet:



Gulligt va?

Igår var syster och hennes familj här...
Vi åt pizza och hade mysigt...
Kolla Lets dance ( JIPPIE- Claudia och Mattias gick vidare )
Och såklart SOLSIDAN...
Det är ju SÅ BRA !!!!!

Nu blir det en mysig och skön LÖRDAG...

Det här står hos oss nu :



Mmmmmmmm....



Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Inget hålla igen här alltså : )

Ha en underbar lördag kväll...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: linusen

hoppas att det blir god mat idag!

2010-03-22 @ 20:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0