Måndag...

HALLOJ...
Hoppas din helg har varit bra !!!!!
Det har min : )
Fast vad fort en helg går...

Fredagen var vi hos syster och åt mat och godis
och popcorn och såg på Lets dance...

Lördagen var vi i Linköping och hämta soffan  : )
ÄNTLIGEN !!!!!
Åt lite god mat på IKEA...

Hem och greja och när vi hade sista kvar så fattades det
4 stora viktiga skruvar : (
ATTANS va tråkigt...
Ja vi hade iallafall en HALV SOFFA här på lördagskvällen
och den ville alla sitta i : )

Igår åkte vi in till Linköping igen och hämtade skruvarna...
Killen var så gullig i butiken så han skrev ett present-kort
till oss för att vi hade fått åkt in igen...

Jag blir så GLAD av trevliga människor : )

Men jag kan inte visa soffan här än...
PGA att mamma o pappa kommer hit imorgon
och ska kolla : )
Och min syster måste oxå se den här först...
Dom läser ju min blogg : )

Men jag ska lägga upp bilder-jag lovar : )
Köpte en matta oxå och 2 orkideer till fönstret...
Ja inte riktiga då...Eftersom mina vissnar direkt...

Ha en fin dag i solen : )
KRAM JAG...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0