Måndag...

HALLOJ...
Jaha och så var det måndag igen då...
NY VECKA OCH NYA MÖJLIGHETER : )

Måndagar är ju inga bra dagar för mig...
Dels att jag känner mig stressad för det här med jobb
och att helgen känns för långt borta : (

Men idag ska jag tänka om har jag bestämmt...
Den här dagen kommer inte tillbaka och jag ska vara rädd om den...

Jag ska greja här hemma och fixa riktigt fint...
Det ska lukta gott : )

MITT HEM ÄR MIN TRYGGHET <3
Ja så är det faktiskt...

Jag ska ringa några viktiga samtal
Lägga på några viktiga brev
Ringa till en kompis och bjuda över på en fika...
Jag ska baka en sockerkaka tills barnen kommer hem...

JAPP det ska jag...

Nu vill jag lägga upp lite roliga bilder oxå:



Min nya salladskål och salladsbestick från sagaform : )
Kanske inte så kul men jag är GLAD : )
Ha ha...



Mina änglar hänger lite "här och där" och är överallt...

Jag önskar DIG en bra och skön MÅNDAG : )
Ha det "gott"...
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det var vi, Ikea & Biltema osen Max dårå:) Ha en bra Måndag! Kramar

2010-03-15 @ 12:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0