Tisdag...

Halloj...
Nu har jag bestämmt mig !!!!!



Jag ska börja med GI-MAT...

Nu är det JAG MOT MINA KILON...
Det kommer bli tufft och svårt men jag MÅSTE kämpa...

Jag vill inte dra på massa onödiga kilon...
Tänk - 10 ...

Jag ska ta reda på all fakta om vad jag får äta och vad jag inte får äta...
Och när jag har kunskapen ska jag börja...
ABSOLUT  : )

Idag rensar jag i vårat såkallade bastu rum...
HALLÅ VAR ÄR BASTUN ???
Vi har bara ställt in massa skräp där hela tiden...
Och nu är det inget kul där inne...

RENSA OCH SLÄNG...

När det är klart ska jag visa hur fint det faktiskt kan vara där inne : )



Man mår bra av att slänga massa onödigt skräp oxå...
Har fått ihop 1 hel stor soppsäck redan...
VA BRA !!!!!

Ha en bra dag vänner <3
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åå, har ni bastu! Vad gött:) Kramar

2010-03-17 @ 07:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0