Måndag...

Gokväll...
Nu börjar det kännas bra/bättre igen...



Idag har vi äntligen fått upp våra nya ute-möbler...
Det bordet vi hämta i helgen var det fel på : (
Men nu är allt uppe och det blev så himla FINT : )
Jag ska försöka hitta en stor ljuslykta som man kan ha
värme ljus i över bordet...
Sen ska jag ta kort och visa...

Ha en skön kväll..."Nu börjar bonde" söker fru...
Jag undrar om man ska börja kolla...när jag väl
börjar se något så måste jag ju följa det sen...
TUR man har boxer och kan spela in.................


TACK för att just du läser min blogg : )
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för att jag får läsa din blogg :)



Ha en bra dag!

Kram

2010-05-04 @ 08:32:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!! Jaa det var synd att du inte kunde ses.. Vi får klämma in det en annan dag, jag kan som sagt när som. Kramar Jenny

2010-05-04 @ 16:46:25
Postat av: [email protected]

läser alltid det du skriver..kramar mams

2010-05-05 @ 11:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0