Onsdag...

Hej...
Tack för alla fina kommentarer om min dotter och balen : )
Nu är det snart studenten och alla förberedelser inför den...
Mycket som ska fixas med...men sååå kul...
Vi ska ha fest med en annan familj efteråt så vi blir mycket
folk och det ska bli så kul : ) : )

I måndags var jag i Linköping med mamma och sonen : )
Skulle kolla presenter till hans födelsedag och jag hitta några...
Blev mat på IKEA och lite shopping SÅKLART !!!!!



Lite "måste ha" grejer på IKEA...
Nya glas, termos, muggar, tidningsbackar, plåtburkar...

Lite på Åhlens...Somrigt och fint : )



Nu har jag "hittat" TRADERA : )
Jag buda på en klänning och vann den : )
Har lagt bud på en till men det är ett par dagar kvar på den
så vi får se hur det blir...


Jag tyckte den var så fin...En sommarklänning !!!!!

För en stund sen var det strålande solsken och blå himmel men
nu är det lite mulet : / Fast varmt 20 grader...

Ps.Någon ville se klänningen från balen framifrån...
Här kommer 2 bilder...





Finns bara 1 ord = VACKER...

Ha en bra dag...
KRAM JAG.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Den var verkligen jätte vacker :)

Kul med lite shopping också ;)



sv: jag vet faktiskt inte vilken väg vi körde haha motorväg iallafall ;)



Hoppas du får en fortsatt bra onsdag i värmen!

Kram

2010-05-19 @ 14:55:42
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Catrin Garderobstankar

Oj vilken vacker klänning!



Sv. Bra fråga :) Nej jag kommer att lägga upp klänningar i många olika storlekar. Men jag undrar varför så många av vintage-klänningarna är i så små storlekar? Var man mindre förr?



Ha en fin dag!

2010-05-19 @ 16:05:46
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: soffie

å va fin den klänningen är,

Wow vilket väder det varit idag det är bäst att passa på att njuta,

må gott

2010-05-19 @ 22:43:23
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0