Torsdag...

Hej...
Först vill jag säga GRATTIS till min kompis Jenny som fick
en bebis igår...Alltså dan efter jag träffat henne : )
Jag har hela tiden trott en kille och det blev en liten KILLE : )
Va kul...

Idag är det grått och regnet hänger i luften men det gör inget : /
Det kan regna både idag och imorgon !!!!!
Bara det är fint på lördag...
För då är det en rolig sak som händer...
Jag lovar att ni ska få se bilder senare : )

NU MÅSTE jag sluta bita på naglarna...
Usch vilken dum och ful ovana...
Min dotter var och fixa sina naglar igår ( jag var med )
och det blev så himla snyggt...
Jag vill oxå ha såna...





Visst är det snyggt...
Nu ska jag oxå spara mina och göra såna här...
Ni ska få se  !!!!!

Ha en härlig dag och sköt om er !!!!!
KRAM JAG.

Kommentarer
Postat av: SOFFIE

supersnygga naglar,

Å va mysigt med en liten kille grattis till henne!!

gonatt

2010-05-14 @ 00:29:19
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Catrins Garderobstankar

Tack vad snäll du är.



Och vilka fina naglar! Det kan väl vara vara en bra morot för att sluta med nagelbitandet? Åh jag fixade till mina naglar när jag gifte mig och jag kände mig såå fin. Tyvärr är det ju lite dyrt att fixa.. men man kanske kan lära sig själv?



Ha det gott!

2010-05-14 @ 07:40:59
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Sådana naglar är snygga, men undra om man skulle kunna klara av att hålla dom så fina haha :D

2010-05-16 @ 09:12:08
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0