Torsdag...

Hej...
Idag skiner solen...Jag tror det blir en fin dag : )
Men är det inte väldigt kallt i luften för att vara MAJ månad...
Ingen riktig skön värme ännu...
Men det kommer väl hoppas jag : /
Den här årstiden är ju som finast tycker jag när allt
börjar slå ut...

Lite bilder från våran altan...
Nya möbler och nya dynor !!!!!











Här kommer jag sitta och ha det "gott"...
Mysigt va : )

Igår var jag på M-blommor och handla lite fina ute-växter som
jag ska plantera idag i mina nya krukor : ) : )



Åh va kul...
Hoppas DU får en bra dag !!!!!
KRAM JAG.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh vad mysigt det ser ut :)

Snygga stora krukor, vill också ha sånna.

Var har du köpt dom?!



Undra när värmen ska komma, dom har sagt att det ska bli varmare än vanligt i maj...?!

Hoppas värmen kommer snart :)



Ha en bra dag!

Kram

2010-05-06 @ 12:50:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Javisst på Måndag kan jag klämma in dig:) Fina utemöbler ni har köpt! Kramar Jenny

2010-05-06 @ 18:16:26
Postat av: Jessica

Åh va fint!! jag vill oxå ha en altan/terass.

jättefina möbler och fina krukor fått inspiration av någon kanske!?

visst blir man glad när man får göra fint inför våren o sommaren, bästa tiden:) kram lillasyster

2010-05-07 @ 08:19:27
Postat av: soffie

men åå så fint,

hoppas du haft en härlig helg ,

må gott

2010-05-09 @ 09:39:27
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mikaela

svar: det var verkligen gott :) men nu längtar jag tills man kan grilla!

2010-05-09 @ 20:03:45
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0