Söndag ♡

Nu har jag köpt en ny bil 😊😊😊
❤ Im happy ❤
En Fiat punto 🚗🚗🚗


 Kram jag 💗 

Kommentarer
Postat av: pernillakäller

GRATTIS,vad roligt med ny bil,hoppas det ordnar sig med boendet också.Idag har det varit kanonväder.Först var jag ute o sprang,sen har jag bara slappat ute i solen o fått lite färg på kroppen,bäst att passa på man vet aldrig hur länge det varar.Passade även på att grilla,så gott.Idag blev det kyckling.Ha en bra kväll.Många kramar min FINA VÄN:)

2015-05-24 @ 21:33:47
URL: http://69pernilla.blogg.se
Postat av: mickis

Vad roligt!
Grattis!
Minns i min ungdom (typ igår)
Så packade vi in oss 4 18-åriga tjejer med full packning i en Fiat Uno som vi hyrt och åkte thn-Kalmar
ja jäklar vilken resa vi kom knappt upp för backarna men vi tutade o vinkade på alla bussar... menar vi hade ju oxå en buss hahaha

Ha en fin kväll!
kram ❤

2015-05-24 @ 23:02:01
URL: http://meramickis.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0