Torsdag ♡

Rätten till sitt eget liv ♡
Jag har alltid varit den som tänkt 
på alla andra.
På att alla andra ska ha det bra 
och må bra.
Jag tänker fortfarande så ♡
Men...nu tänker jag på mig själv
oxå. 
Att jag är värd att få må bra.
Jag är en egen individ.
Jag har växt och blivit stark.
Jag har mina egna åsikter och säger
ifrån om nått inte känns bra.
Jag tar mina egna beslut och håller
inte med andra hela tiden.
Jag tar beslut om mitt liv.
Jag gör som jag vill och som jag mår
bra av ♡
Den känslan och insikten ger mig 
FRIHET ♡♡♡
Jag går min väg och jag väljer att vara 
med dom som jag mår bra av.
Dom som ger mig energi och kärlek ♡


Kram jag ♡

Kommentarer
Postat av: Monika

Ett helt enkelt bra beslut, jag ska börja jag med, typ snart...nyss......
kram

2016-04-12 @ 13:59:15
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0